Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ağustos 2013

Folyo ve kağıtta Patlıcan, Fırında sebze..



Herkese huzur ve mutluluklar diyerek başlamak istiyorum.. Bu gün biraz kolaya kaçtım sebzeleri yıkayıp fırın tepsisine önce folyo onun üzerine de zararını biraz giderir amacıyla yağlı kağıt serdim patlıcan, biber ve domatesleri doğrayıp kağıdı ve folyoyu kapatıp fırına verdim.. 200 derecede 1saatte pişti.. Sebzeler kendi suyuyla pişiyor ve çok lezzetli tavsiye ederim..
Not: Baharat, tuz ve üzerine birazda sıvıyağ gezdirmeyi unutmayın :)

Malzemeler
3-4 adet patlıcan
4-5 adet biber
4-5 adet domates
tuz, nane
Afiyet Şifa olsun..
Hayırlı bir hafta sonu geçirmenizi dilerim...

8 yorum:

  1. Çiğ hali nedense daha çok cezbetti beni :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben biraz daha farklı versiyonunu yapıyorum.Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim nasıl yaptığınızı :)

      Sil
  3. Fırında pişen her yemek benim bir numaralı favorimdir..Bu şekilde balığın yanına sebze yapıyorum bende dediğin gibi kendi suyuyla pişince çok lezzetli oluyor..Ama hiç patlıcan kullanmamıştım hoş olmaz diye ..Birdahakine patlıcanda kullanacağım :))

    Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fırında balığı çok seviyorum artık balık mevsimide geldi en kısa zamanda inşaAllah paylaşırım..Teşekkürler ziyeretin ve yorumun için..

      Sil
  4. Sağlıklı ve enfes bir yemek olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design