Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ağustos 2013

Niçin Blog Yazıyorum?




Herkese merhabalar http://www.besparasiz.net sahibesi Ayşegül'üm beni mimlediğinde konuyu merak ettim acaba nasıl bir mim?


Konusu, niçin blog yazıyorum çok güzel bir mim. Diğer bloger arkadaşlarımında zaman zaman bu soruyla muhatap kaldıklarından eminim çünkü bana çok soruluyor..


Ve verdiğim cevap şu..

- Üç oğlum var gelinlerime torunlarıma manevi bir miras.. bloguma bakıp yemek tarifleri ve gezdiğim yerleri görecekler.. Evlatlarım torunlarım blogumdan tarif seçip "bu günkü menüde bunu da pişir" diyecekler annelerine eşlerine.. Gelecek nesillerime bıraktığım elektronik yemek kitabı, günlük, fotoğraf albümü gibi..


Yazmayı seviyorum hatta masallar yazıp yayınlıyorum (başka bir blogta) o derece yani :)



Bunun dışında ticari bir beklentim yok reklam gibi.. Bir prensip meselesi.. Teklif eden temiz kazanca sahip olursa kabul ederim ama maalesef böyle temiz kazanca sahip birini göremiyorum..

Blog yazarlığı strese çok iyi geliyor günün yorgunluğunu atabiliyorum. Diğer blogum da ilmi paylaşımları çok seviyorum. http://peygamberiminizinden.blogspot.com/ diğer blogum

Peygamberimin İzinden google+ aynı isimle kurduğum topluluk her geçen gün üye sayısı da artıyor. İnşaAllah faydalı oluyorumdur din kardeşlerime..

Bu yazımı okuyan bloger arkadaşlarımın hepsini mimledim.. İnşaAllah cevap yazarsınız..

Ayşegül'üm teşekkür ederim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design