Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ağustos 2013

Taze Fasulye



Herkese merhabalar efendim çok sevdiğim bir yemektir taze fasulye kavurması birde sarmısaklı olursa harika olur.. Tarifi benden alıp pişiren arkadaşlara şimdiden afiyet şifa olsun..

Malzemeler
1 kg taze fasulye
1 adet iribaş soğan
4-5 diş sarımsak
1,5-2 yemek kaşığı domates salçası
Tuz
Yapılışı
* Temizlediğimiz taze fasulyeleri önce haşlamamız gerekiyor. Hafif rengi dönene kadar fazla değil vitamin kaybı olmaması için..
* Tencerede soğanı pembeleşirken sarımsakları da doğruyoruz. Dilerseniz domateste ekleyebilirsiniz..
* Kavurduğumuz soğan sarımsaktan sonra salçayı ilave ediyoruz bir iki dakika sonra haşladığımız faulyeyide ilave ediyoruz. Bir iki karıştırdıktan sonra su ilave edicez..
* Tenceredeki fasulyelerin üzerini geçmiyecek aynı hizada su ekleyebilirsiniz. Ocaktan almadan beş dakika kadar önce tuzu serpelim. Suyunu çekene kadar pişiriyoruz..(Çok katı değil tencerenin dibinde 1 cm kadar suyu kalabilir.)
*Afiyet Şifa olsun

4 yorum:

  1. Bu benim en sevdiğim yiyeceklerden biridir!
    İyi günler!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldiniz teşekkür ederim..

      Sil
  2. ben de çok severim taze fasulyeyi
    hamilelikten dolayı ağzıma sürmek istememiştim
    neyse ki geçti o günler şükür
    soğanını bol tutarım ben öyle severim
    afiyet şifa olsun ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Allah Razı olsun.

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design