Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Eylül 2013

Makrome İpinden Örgü Çanta Yapımı, makrome çanta


Yıllar önce bana hediye edilen makrome ipini değerlendirmek adına cüz ve kur'anlarımı koymak için örgü çanta yaptım.. Koyu yeşil ve kemik renginde ki iplerin tamamına yakınını kullandım diyebilirim çok az kaldı.. İp çok olsaydı kapak örecektim üzerine ama maalesef o kadar yoktu..

Yukarıda ki çantanın örneği bu resimde ki gibi ama koyu renkte iple resimde çok belli değil..
Ben 63 ilmekle başladım çok büyük oldu.. Yarısından yani 30 ilmekten güzel bir heybe olabilir.. İlk sıra normal ilmek alarak üç defada teker teker örüyorsunuz.  
İkinci sırada ise iki ilmek normal üç kerede örüyorsunuz, üçüncü bir alt sırada ki ilmeğin ortasından tığı geçirerek  örüyorsunuz.  Ben bu modeli waffle benzetiyorum. (beyaz örgüde daha çok benziyor.)

Tek renk olsaydı daha güzel olacaktı ama ipin aynısından bulamadım.. Bizim buralarda tuhafiyelerde iplik yok artık kimse örgü örmüyor herhalde ne kadar kötü :(
Ördüğüm kol askısını topluiğnelerle yerleştirdikten sonra diktim..

Örmesi çok keyifliydi inanın bana biraz mutfaktan uzaklaşmak istedim çok fazla kilo almaya başladım.. Ramazanda kaybettiğim kilolar aynen gerisin geri geldi..

Örgü örmek beni dinlendiriyor bilemiyorum sizlere de öylemi.. Hepinizi Allah'a emanet ediyorum.. Muhabbetle kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design