Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Eylül 2013

Mantı Makarna, Tavuk göğsü ve Resim çalışması..


 Öğrencilerimize mantı makarna yaptık acaba yerler mi? düşünürken biz yedirmeyi başardık hemde üzeri kırmızı tozbiberli..  pul bibere geçiş aşaması :) :) :)
 Yemeğin üzerine bir sütlü tatlı yapalım dedik ve Büşra Öğretmenleri onlara tavuk göğsü yaptı ben de üzerlerine damla çikolata serptim.. Afiyetle yediler..
Bu da benim çizdiğim resim.. Üzerinden yıllar geçmiş ve ben resim çizmeyi nerdeyse unutmuşum okul yıllarında çok iddialıydım.. Her sene İsmek kurslarına giderim resim kursuna gitmek hiç aklıma gelmedi :(
Öğrencilerimle beraber yapıyorum çizerken ve boyarken neler yapıyorsam aynı şekilde kopyalıyorlar..
Makarna Salatası ve tavuk göğsünün tarifini veriyorum muhabbetle kalın sevgili dostlarım..

Mantı Makarna
Malzemeler
1 paket makarna
500 yoğurt
2 diş sarımsak
tuz ve kırmızı tozbiber

Yapılışı
* Makarna haşlanır soğuk sudan geçirilir süzülür.
* Sarımsak ezilip yoğurt tuz ile karıştırılır.
* Bütün malzemeler büyük bir kapta karıştırılir biz borcam tercih ettik. Ve servis yapılır..
* MaşaAllah deyin Allah Rızası için olur mu ?


Tavuk Göğsü 
Malzemeler
Yarım paket margarin
1 litre süt
3 kahve fincanı un
3 kahve fincanı şeker
1 paket vanilya

Üzeri için
Krem Şanti 
Damla çikolata

Yapılışı
* Margarini tencereye koyup eritiyoruz.
* Sonra un katıyoruz ve bir müddet çırpma teli ile karıştırarak kavuruyoruz.
* Şekeri ekliyoruz ve karıştırmaya devam ediyoruz.
* Sütü yavaş yavaş ekliyoruz, sürekli karıştırıyoruz..
* Tavuk göğsü göz göz olunca koyulaşmaya başlayınca vanilyayı katıyoruz
* Tencereyi ocaktan alıyoruz. Ben kaselere paylaştırdım. Soğuduktan sonra
* Krem şanti hazırlayıp üzerlerine paylaştırıyoruz.
* Damla çikolata serpiyoruz.
* Servis için ben 1-2 saat beklettim afiyet ŞİFA olsun inşaALLAH..
* Muhabbetle kalın..

'Çocuklarınızın Oyunlarına Katılın; Zira Onların Oyun Arkadaşları Meleklerdir'' | Hz. Muhammed (s.a.v).

  

4 yorum:

  1. Selamlar...Çiziminiz çok güzel:) elinize sağlık. ben cin ali bile çizemem. Makarnanın her türlüsüne bayılırım. Elnize sağlık :) Blogunuzu çok beğendim takibe alıyorum.
    Bende mutlaka beklerim bloğuma :) sevgilerle...
    http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  2. Beğenileriniz için teşekkür ederim sizin blogunuzu şimdi ziyaret ettim çok güzel ve takibe aldım her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Canim ellerinize saglik ne guzel ornek oluyorsunuz cocuklara..Evde yemediklerini bu sekilde yemis oluyorlar sayenizde :)

    Resmin nefis gorunuyor canim..Seninde hobin bu demekki :)ellerine saglik cok cok muhabbetlerimi gonderiyorum sana .

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim beğendiğin için. Resim yaparken ben de onlarla öğreniyorum.. :D

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design