Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Eylül 2013

Mısır Ekmeği, Örgü İğnelik, iğnedenlik




Evde artık ipleri değerlendirmek adına bu iğneliği ördüm annem "Benim makinama böyle bir iğnelik lazım kenarına zincir ör" dedi bende çok sevindim hemen zincirini örüp ona hediye ettim. Tekrar farklı bir model örüp paylaşmayı düşünüyorum.. :)
O kadar artık iplerim var ki yeniden nasıl değerlendirebilirim diye sürekli araştırmaya başladım..
İnşaAllah hakkıyla faydalı ve güzel bir şeyler örebilirim. Resimlerle anlatmaya çalıştım ama becerebildim mi bilemiyorum ?

Çok kolay en alttaki resimde görülüyor bir alt sıradaki ilmeğin ortasından dolayarak üç kerede örüyoruz..




Aslında bu örnekle çok güzel şeyler örülebilir bence siz ne dersiniz?
Mısır ekmeğini çok severim yoğurdu da ben yaptım ikisi bir arada olunca nasıl diyet yapılabilir :)
Mısır ekmeğinin tarifini veriyorum muhabbetle kalın sevgili dostlarım..
Malzemeler
1 Yumurta
1 Su Bardağı Süt
1 Su Bardağı Sıvıyağ
1 Çorba Kaşığı Toz şeker
1,5 Tatlı Kaşığı Tuz
1/2 Su Bardağı Un
4 Su Bardağı Mısır Unu
1 Su Bardağı Kaynar Su
1 Pk Kabartma Tozu

Yapılışı

*Tüm malzemeyi en son kaynar haldeki su ilavesiyle mikserleyelim. Yağlanıp unlanmış olduğunuz fırın kabına dökelim..
* Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında üzeri iyice kızarana dek pişirelim.
* Afiyet Şifa Olsun Dostlarım.






4 yorum:

  1. orguyu bende severım yaparım bundan guzelmıs mısır ekmeğınıde yoğurda doğrayıp yıyeceksın elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Selma hanımcım teşekkür ederim..Şİmdi senin ördüğün şallara baktım çok hoşuma gitti emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık ne güzel ypamışsın iğneliği..Artan iplerini kreşteki çocuklarlada değerlendirebilirsin..Mesela ilmek atmayı öğretebilirsiniz el becerilerini geliştirmeleri adına ..Yada benzeri şeyler :)

    Ohhh mısır ekmeği ve yoğurt ayrılmaz ikili :) Nekadar sevdiğimi söylememme gerek yok sanırım :)

    Afiyetle yiyin canım..

    YanıtlaSil
  4. Ayşegülcüm teşekkür ederim bu güzel fikrin için ben de onlara hediyelik bleklik örmeyi düşünüyordum.. Derslerini geçenlere hediyelik olarak minik örgüler gibi..
    Mısır ekmeği ve yoğurt ikilisi vazgeçilmezlerden :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design