Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Eylül 2013

Okulumuzda bir cuma günü hatırası :)


 Herkese merhabalar geçen hafta cuma günü öğrencilerimizin "cuma günü hatırası" fotoğraflarını çektim.. Bir cuma günümüz böyle geçti oynadılar sonrada ibadet ve dua yaptık inanın onlara yaptırdığım duaların kabul olduğunu hissediyorum. Özel dualar yaptırıyorum kendime :)
İbadet olarak önce besmele sonra estağfirullah el aziiim ritmik sallana sallana söylüyorlar sonra salavat ümmiyyi üç dört kere okudular.. Daha sonra da "la havle illa billa kuvvete illa billa aliyyul azimm" ritmik olarak söylediler.. Hepsini ezbere biliyorlar zaten.. Önce ben dua ettikten sonra tek tek Allah (cc)'dan siz ne isterdiniz diyerek sözü onlara veriyorum hepsi tek tek dua ediyorlar.. Ve amiin diyoruz.. (ibadet resimleri de sayfa sonunda)

 Büşra öğretmenleri onlara hayvanat bahçesi yapmış öyle güzel oynuyorlar ki :)


 Benim prenseslerim onları gerçekten çok seviyorum benim çocuklarım büyüdü şimdi onları büyütüyorum..

 Bu fırtına üçlüsü :) kursumuza maşaallah yeni kayıtların çoğu erkek! 

 uçuyorlar :)

 Manken gibi poz vermiş :)
 Bakmayın minik göründüğüne hiç yerinde durmaz arkadaşları içinde grup lideri 
 Eymen çok koşar bir de direksiyonu var tutabilene:) 
 Hudayr çok hareketlidir ve ben bu çocukların içinde sürekli sabahtan akşama kadar hareket halindeyim :(
 Havuz sefası :)


















 Nasıllar baş örtü ve takkeleriyle :D
 MaşaAllah Allah anne-babalarına bağışlasın..
 Allah kabul ibadet ve dualarınızı etsin!

 Bu siyah elbiseli olan benim..
 Ben onları çok güldürürüm :D
 En küçükleri, en yaramazları en aktifleri en tatlı dillisi ve tüm enler onda toplanmış Zeynep hanımcım :D


































Huzuruna vardığımızda mahcup olacak her türlü amelden sana sığınırım Allah'ım..
Muhabbetle kalın dostlarım Rabb'im emeklerimizi zayi etmesin inşaAllah..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design