Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ekim 2013

Çikolatalı Cevizli Tatlı, Çikolatalı tatlı



Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
(Şeker koyulmayacak)
1 su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı irmik
2 su bardağı un
1 pk kabartma tozu

Üzerine
1 su bardağı ceviz
1,5 çay kaşığı tarçın
boncuk çikolata

şerbeti için
2,5 su bardağı su
2,5 su bardağı şeker
2-3 limon damlası

Yapılışı
* Önce şerbeti hazırlayalım. Kaynamaya başladıktan beş dakika sonra limon damlatıp beş dakika daha kaynatıp soğumaya bırakalım.
* Yumurtayı, sıvıyağı, yoğurtu iyice köpürene kadar çırpalım. Daha sonra hindistan cevizini irmiği unu da azar azar ilave edelim en son kabartma tozunu da katalım iyice çırpalım..
* Daha önceden yağladığımız tepsiye eşit bir şekilde dağıtalım..
* Üzerine tarçınlı ceviz karışımını serpelim elimizle bastıralım hamura batsın.. Onun üzerinede bol miktarda boncuk çikolatalardan yayalım ben yaklaşık 3-4 kaseye yakın  döktüm ve elimle yine biraz bastırdım kekin üzerini düzledim..
* Fırında 150 derecede 25-30 dk kadar pişirdim. Ilık hale gelince soğuyan şerbeti üzerine azar azar çektire çektire döktüm.. yarım saat arayla şerbet bitene kadar döktüm (Dilimledikten sonra şerbetleyin)
* Umarım anlatabilmişimdir. Afiyet Şifa olsun..

3 yorum:

  1. super olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çocuklara göre enerji deposu..

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design