Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ekim 2013

Çilekli Pudingli Kurabiye,pudingli kurabiye, kurabiye



Çok lezzetli ve pratik bir kurabiye tarifi bu.. akşam çayının yanında harika oluyor tavsiye ederim..
Malzemeler
1 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 pk margarin veya tereyağı
2 yemek kaşığı toz şeker
1 pk kabaurtma tozu
1 pk çilekli puding
Aldığı kadar un

Yapılışı
* tüm malzemelerden karıştırın unu azar azar ilave edin hamurdan kopardığınız parçaları yuvarlayın yağlı kağıt serili tepsiye dizin 20 dk kadar pişirin  (140 derecede)
* Afiyet Şifa olsun..

6 yorum:

  1. Çok.ilginç. Pudingi hamuramı karıştırdın? Ben bu fikri çok beğendim ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Feyzacım hamura kattım.. Çilekli pudingde güzel oluyor fıstıklı puding de yaptım pek hoşuma gitmedi ama çileğin çok hoş aroması var kurabiyede denemeni tavsiye ederim.. çok teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
  3. farklı bir kurabiye olmuş.ellerine sağlık emine ablacım.çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mervecim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kurabiye olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Armina çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design