Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Ekim 2013

Kabartma Paspas nasıl örülür, Kabartma paspas yapımı, örgü paspas


Herkese yağmurlu bir İstanbul sabahından günaydınlar bu gün kurban bayramının son günü ve cuma Allah nice bayramlara kavuştursun sağlık ve imanla sevdiklerimizle beraber inşaAllah.. Cumamız mübarek olsun. Allah dualarımızı kabul etsin inşaAllah..  Bu gün bir projemi paylaşmak istedim daha yarısına bile gelemedim ama çok keyifle örüyorum diyebilirim.. Resimden de anlaşıldığı üzre bir kabartma paspas.. Önce alt kafes diye tabir ettiğim kısmı ikişer zincir çekerek ördüm bitirdim daha sonra üst kısmını örmeye başladım inşaAllah en kısa zamanda bitirir ve sizlerle paylaşırım..
Kafesin üzerine her bir kutucuğun üç köşesini ikişer dolgu ile doldurdum.. Yeni bir tuhafiye buldum istediğim her şeyi bulabiliyorum. Tuhafiye sahibi klozet takımı örmüş dükkanda satışa sunmuş o kadar beğendim ki geldim eve aklımda kalan kısmıyla küçük bir model örmeyi başarınca kendisinden paspaslık iplerimi aldım hala örüyorum..

Çektiğim fotoğraflar maalesef net değil inşaAllah kamera almayı düşünüyorum. Paspasın köşesini de fotoğrafını çekeyim dedim.. Sizleri de tüm sevdiklerimi de Allah'a emanet ediyorum muhabbetle sevgiyle kalın dostlarım..
Yapılışı
Büyüklüğü sizin isteğinize bağlı her bir kutucuğu ikişer zinciri 3 lü trabzan yaparak örüyorsunuz.. Kafes bitince her bir kutunun üç köşesine üçlü trabzanda ikişer tane yapıyorsunuz ama örgünüz çok sıkı ve çok da gevşek olmamalı..Resimlere bakarakta yapılabilir çünkü çok kolay bir örgü.. Ben tuhafiyede klozet takımı yapılmış üçer zincirden ama çok aralıklı olmuş hoşuma gitmedi ben ikişer zincir tercih ettim.. Yapmak isteyenlere kolay gelsin.. :)  PASPASIN BİTMİŞ HALİNİ GÖRMEK İSTEYENLER TIKLAYABİLİRLER

6 yorum:

  1. cok guzelmıs ama sabır ıstıyor herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inşaAllah bitince de paylaşıcam..sabırla ve keyifle örüyorum :)

      Sil
  2. Ip olarak ne kullandiniz marka numara birde tig numarasi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakonun ipini kullandım. Kolay tüylenmeyen cinsinden verdi tuhafiyem.. Tığım 2 numaraydı.. Daha fazla detay hatırlamıyorum ama şimdi evimde görüpte satın almak isteyen arkadaşıma kıyamadım satmaya çok beğeniliyor..

      Sil
  3. Bu paspas fikri çok hoşuma gitti. Degişik ve güzel, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design