Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ekim 2013

Yufkalı Köfte, köfte


.....
Hasret handa gül olur, han bende diken diken
Hasadı diriliştir tarlasında sevginin
Buğday unda gül olur, un bende diken diken
Acıların birikir birikirde içimde
Her şey bende gül olur, ben bende diken diken
.....

Nurullah Genç
Gül ve Ben şiirinden alıntı..  bilmem duygularımı ifade edebildim mi? Gönül muhabbetimiz bol olsun dostlarım sevgiler...

Malzemeler
500 gr dana  kıyma
1 adet orta boy soğan
1 adet yumurta
3 yemek kaşığı galeta unu
1 tatlı kaşığı pulbiber
1 çay kaşığı karabiber,maydanoz
2 çay kaşığı tuz
3 adet yufka
Sarmısaklı yoğurt
2 yemek kaşığı tereyağ + 1 tatlı kaşığı domates salçası
Sıvıyağ

Yapılışı

* Kıymayı bir kaba alın ve içine soğanı rendeleyin. Ardından yumurta, galeta unu, baharat ve tuzu ekleyip iyice karıştırın

* Yufkayı ortadan ikiye katlayın ve üstüne sıvı yağ sürüp, hazırladığınız köfte harcını resimdeki gibi uzun kenarının bir ucundan diğer ucuna kadar yerleştirin..

* Yufkayı rulo şeklinde sarıp daha sonra bıçakla 1 parmak kalındığında kesin
* Kestiğiniz köfteleri yağladığınız tepsiye dizin..

* Önceden ısıtılmamış 200 C’ lik fırında köfteler pişene kadar kızartın ( 35-40 dk )

* Köfteleri tepsiden servis tabağına alın ve üstüne hazırlamış olduğunuz sarmısaklı yoğurt ile sıvıyağda kavurduğunuz salçayı gezdirin.. tereyağ kullanacak iseniz yakmamaya özen gösterin..

* Afiyet Şifa olsun..

7 yorum:

  1. http://orgu-ve-dantel-ornekleri.blogspot.com/2013/08/sade-islak-kek-islak-kek.html

    sizin blogunza ait olduğunu düşündüğüm bir içerik bu blog yazarı tarafından kullanılıyor.Sizden izin aldığını sanmıyorum. Lütfen blogunuzu telif hakkı için bu kişiyi şikayet eder misiniz Google'a?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size çok teşekkür ederim bir uyarı yorumu bıraktım ama diğer site ve bloglardan da çalıntı yapmış.. Hiç bir şekilde itibar görmediği gibi yok olmaya mahkum... Eğer yayını kaldırmazsa şikayet edicem..

      Sil
    2. evet çaldığı diğer resim ve içeriklerin asıl sahiplerinin bir kısmına ulaştım.bu blog sahibini de ayrıca uyardım daha önceden.ancak kendisi hiç bir şekilde mutattap olmadığı için bende sizlere ulaştım.eğer uyarılarınızı dikkate almazsa lütfen şikayet edin çünkü bu bir emek hırsızlığı.siz değerli vaktinizi ve emeğinizi harcıyorsunuz ve kimseden çalmadan kendiniz üretiyorsunuz o da çalacağına üretmeyi öğrensin bir zahmet...kaldırmazsa lütfen mutlaka ama mutlaka hak sahibi olarak google un şikayet formunu doldurun hemen işleme alınıyor.

      Sil
    3. Ben de diğer blog sahiplerinin bir kısmına ulaşmaya çalıştım.. Google şikayet formu daha önce doldurmadım ama deniycem.. Size tekrar tekrar çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. :) ben teşekkür ederim nice güzel yayınlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizin bir blogunuz var mıydı? Takibe almak isterdim :)

      Sil
  3. اكلاتك رائعة لكن لا توجد ترجمة في مدونتك.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design