Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2013

Ev Yapımı Bisküvi, Limonlu Bisküvi




Malzemeler
1 yumurta
1 su bardağından 2 parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağından 2 parmak eksik pudra şekeri
1 paket margarin veya tereyağı (oda sıcaklığında)
1 limon suyu
1 pk kabarrtma tozu
Aldığı kadar un

Yapılışı
* Önce 2 su bardağı kadar unu yoğurma kabına eleyelim. 
* Kabartma tozu, pudra şekerini de katıp karıştıralım ortasını açıp yumurtayı, sıvıyağı, limon suyunu ve tereyağını ekleyip yoğurmaya başlayalım unu azar azar ilave ederek orta sertlikte bir hamur elde edelim..
* Merdane ile 1-2 cm kalınlığında açıp kalıp yardımı ile keselim yağlı kağıt serili bir fırın kabına yerleştirelim ben bıçakla üzerlerine çizikler attım. (daha ince de yapılabilir)
*Hafif pembe pişirilir. (10 dk en fazla 15 dk pişer)
* Afiyet Şifa olsun muhabbetle kalın  (. .)

8 yorum:

  1. mayhos mahos ne lezzetlı olmustur elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿´¯`*•.¸¸✿
      ★★。★★。Çok teşekkür ederim Selma hanımcım hoş geldin.. ★★。★★。
      ♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿´¯`*•.¸¸✿...

      Sil
  2. merhabalar ablacığım
    epeydir uğrayamıyorum gerçi bloğu bile açmıyorum son zamanlarda
    bisküviler güzel görünüyor ellerin dert görmesin
    Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. ♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•Teşekkür ederim canım sende Allah'a emanet ol...¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿´¯`*•.¸¸✿

      Sil
  3. Ellerine sağlık Emine'cim.Blogun böylede çok hoş olmuş epeydir uğrayamadım,nasılsın.Selam ve sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•Teşekkür ederim canım iyiyim şablonu beğendiğin içinde çok sevindim Allah'a emanet ol...¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿´¯`*•.¸¸✿

      Sil
  4. merhabalar
    ne güzel lezzetlidir kimbilir
    elinize sağlık

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ✿♥✿´¯`*•.¸¸✿´¯`*•.¸¸✿Merhaba teşekkür ederim ✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design