Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Kasım 2013

Kabartma örgü Paspas Yapımı,Örgü Paspas


Herkese merhabalar nihayet paspasımı bitirdim emeklerime değdi görenler hayran kaldılar ve örmeye niyetlendiler bana sorarsanız tekrar örer misin diye "hayır!" derim terapi gibi bir yandan rahatlatan ama bir yandan da hemen bitmediği için sabrını zorlayan bir örgü.. henüz basmaya kıyamadım :)

Çok ip gidiyor 100gr lık çileden 16 adet kullandım.. (120cm x 60cm ebatlarında) kafesini üç zincirle yapsaydım bu kadar ip gitmezdi ama ben iki zincirle yaptığım için çok sık kıvrımlar oldu.. (bastığınız zaman kalınlığı hissetmek lazım örgü yanlara dağılmasın diye sık yaptım ondan bu kadar güzel oldu zaten :) bastığınız zaman örgü yanlara dağılmıyor..)


Yapım aşamalarına burayı tıklarsanız ulaşabilirsiniz 
Yapmak isteyen arkadaşlara ve takipçilerime şimdiden kolay gelsin diyorum Allah yar ve yardımcınız olsun muhabbetle kalın :) 

17 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.insan basmaya kıyamaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim henüz kullanmaya kıyamadım :)

      Sil
  2. مرحبا.مفرش جميل جدا. و اختيار الالون موفق.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim شكرا :)

      Sil
  3. مفرش جميل جدا و اختيار موفق في الالوان.

    YanıtlaSil
  4. cok guzel olmus gercekten ama cesaret ıster elıne emeğıne sağlık

    YanıtlaSil
  5. ELİNİZE SAĞLIK EMİNE HANIM :):(

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten büyük bir sabır örneği :)
    Elleriniz dert görmesin,maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun :)

      Sil
  7. harika görünüyor. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmuş elinze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok seviyorum ben bu paspasımı =)

      Sil
  9. Paspasın bitmiş hali çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design