Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Aralık 2013

Bir cuma etkinliği, karton zarf etkinliği, Mevlid Kartı Etkinliği



Selamünaleyküm hayırlı cumalar olsun cümlemize,
Bugünkü etkinliğimiz kartondan zarf yapımı ve zarfın içine bir hadisi şerifi yazdım ki daha faydalı olsun çocuklar kadar ailelere de faydalı olmak adına arada bir yaptığım bir uygulama..
ayrıca annelerin etkinlikleri sakladıklarını öğrendim çok sevindim :)

Benim sınıfımın adı "Gökkuşağı" okul öncesi grup olduğu için gökkuşağı gibi renkli bir eğitim vermeye çalışıyorum.
Bu hafta onlarla Yunus Peygamberin hayatını öğrenmeye çalıştık çok ilginç geldi sordukları soruları duymanızı isterdim..

Ve bir hadisi şerif Sevgili Peygamberimiz (sav) buyuruyor ki: "Kişiye müslüman kardeşini küçümsemesi günah olarak yeter.."(Müslim)
En büyük maharet onlara hadisi açıklayabilmek.. :)
Örneğin "Bir mümin aynı delikten iki kere ısırılmaz hadisini buyrun açıklayın :)
Aslında gerçekten kelimelerin çok dikkatli seçilmesi gerekir bir insan inşa ediyorsunuz bu fırsatı veren Rabb'im hesabını da sorar!
Zarfın kesimini ve yapıştırmasını onlara yaptırdım. Kırtasiyelerde çok güzel makaslar var (kendinden desenli kesiyor) her çocuklu evde olması gereken bir malzeme bence..Hadisi şerifi ben yazdım umarım öğrencilerime ve ailelerine hayırlı olmuşumdur.. Hayırlı bir hafta sonu tatili geçirmenizi dilerim..
Muhabbetle kalın sevgili dostlarım :) 

2 yorum:

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design