Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2013

Kolay Muzlu Rulo pasta


Akşam akşam muzlu pasta yaptım hiç üşenmedim ama bir dilimden fazla yemeye korktum :) malum belirli yaştan sonra yediklerimize dikkat etmemiz gerekir... Herkesin evinde bulunan pasta malzemeleriyle yapılan kolay rulo pasta bu umarım buradan tarifi alıp yapanlar memnun kalır şimdiden afiyet Şifa olsun..

Malzemeler
4 yumurta
4 yemek kaşığı pudra şekeri
4 yemek kaşığı un
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı

Kreması için
2,5 su bardağı süt
1,5 çay bardağı şeker
1 çorba kaşığı nişasta
1 çorba kaşığı un
1 yumurta
1 pk vanilya
1,5 yemek kaşığı margarin
1 poşet toz krem şanti

İçi için
1 adet muz

Üzerine
Boncuk çikolata

Yapılışı
* 4 yumurta, 4 yemek kaşığı pudra şekeri iyice çırpılır..
* 4 yemek kaşığı un, kabartma tozu, vanilya ve 1 yemek kaşığı tereyağı da ilave edilir çırpılır..
* Yağlı kağıt serili tepsiye ince bir tabaka halinde yayılır..
* 170 derecede 15-20 dk pişirilir. Sıcakken yağlı kağıttan çıkarmadan rulo yapılır soğumaya bırakılır..
* Krema malzemeleri tereyağı ve vanilya hariç hepsi pişireceğiniz kabın içersinde iyice karıştırılır ateşin üzerine alınır göz göz olunca ateşi kapatın ve margarini-vanilyayı ilave edin iyice karıştırın başka bir kaba alın ki çabuk soğusun..
* Soğuyan krema mikser ile iyice çırpılır toz krem şanti eklenir yine 3 dk kadar hızlı devirde çırpılır..
* Pandispanya kekinizi yavaşça açın yağlı kağıttan ayırıp tekrar yağlı kağıdın üzerinde iç kısmına krema sürüp yaklaşık 1-2 muzları birkaç parçaya ayırarak rulonun en baş kısmına yerleştirip ruloyu sarmaya başlayın..
* Rulonun dış kısmınıda krema sürüp boncuk çikolata ile süsleyip servis tabağına alın.. (Yaklaşık 1 saat buzdolabında dinlendirin)
* Afiyet Şifa olsun.. Muhabbetle kalın..

12 yorum:

  1. Afiyet bal şeker şifa olsun canımm ellerine sağlık,bir zamanlar ne kadar çok yapardım aklıma düşürdün sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bizim vazgeçemediğimiz bir pasta bu :)

      Sil
  2. eline sağlık canım aldım bir dilim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevgilerimle beraber ikram ediyorum :)

      Sil
  3. Merhaba Muhabbet Zerreleri bu güzel blog ismi beni çekti hımm yayınlar ekna kitledi ellerine emeğine sağlık pasta nefis diğer tarifler nefis seni izlemeye aldım bana dea beklerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok güzel bir yorum bende sizi takibe aldım :)

      Sil
  4. Geçen aklıma geldi. Eşimi pastaneden almaya gönderdim ama yokmuş. Canım senin tarif tam istediğim gibi. Kesinlikle bunu yapmalıyım. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar kolay bir tarif ki bence de mutlaka yapmalısın teşekkürler muhabbettle canım :)

      Sil
  5. ELLERİNE SAĞLIK CANIM AFİYETLER OLSUN...MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım nefis görünüyor..Fazla yemememk iyide yemeden durabilmek mesele :)) Afiyet şeker olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ancak tadına bakabildim çocuklar kaşla göz arasında hemen bitirmişler :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design