Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Şubat 2014

Mısır Unlu Ispanaklı Pasta


Herkese hayırlı ve nurlu cumalar Allah cümle Muhammed Ümmetine selamet versin inşaAllah ve dualarımızı kabul etsin..

Bu gün evimde badana boyaya başlanacak bende grip oldum resimdeki pastadan doktora sordum "her pasta ve tatlı yediğimde grip oluyorum anlamı nedir?" "alerjiniz vardır" dedi şok oldum  şeker hastası olmaktan çok korktuğum için bir yandan da sevindim yemedikten sonra bir sorun olmaz ama dayanamıyorum görünce yemeden duramıyorum.. Neyse az yemeğe çalışıcam.. Bu gün başımı alıp annemin evine gidiyorum çocuklarım "herşeyi biz hallederiz dediler Allah kolaylıklar verirde bir an önce boya badana işleri biter temizliğe girerim evime.." gelelim tarifime :)

Malzemeler
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvıyağ
İki avucumuzun içi dolusu ıspanağın yaprakları
1 pk kabartma tozu
1 su bardağı sıcak süt
1/2 su bardağı mısır unu
Aldığı kadar un

Üzeri için
Krem şanti üzerindeki tarife göre hazırlanır..

Yapılışı
* Yumurtaları ve ıspanakları rondodan geçirin ıspanaklar yumurtalarla iyice çekilecek yeşil bir su kıvamında olacak..
* Genişçe bir kaba ıspanaklı yumurtalı harcı dökelim ve kalan malzemeleride ekleyip kek hamurunu hazırlayalım..
*Fırın tepsisine yağlı kağıt serelim ve hamurumuzu dökelim daha önceden ısıtılmış fırında kekimizi pişirelim..
*Keki kareler şeklinde keselim kabuğunu çıkarmayın 1su bardağı sıcak sütü kaynatın kekinizin üzerine yemek kaşığı ile eşit bir şekilde dökün kabuğun yumuşacık olduğunu göreceksiniz. Korkmayın hamur olmuyor..Soğumaya bırakın..
* Krem şantiyi hazırlayın ve kekin üzerine ince bir tabaka sürün.. kakaoyu çay süzgeci kullanarak üzerlerine serpin..
* Krem şanti torbasına biraz kakao ekleyin kek dilimlerinin üzeine sıkın..
* Afiyet Şifa olsun muhabbetle kalın :)




4 yorum:

  1. Ellerine sağlık,çok severim ıspanaklı pastayı,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Birsencim beğendiğin için çok teşekkür ederim.. Ancak bir kaç gün sonra bakıcam biçaresine şu yoğunlukta yapamıyorum canım samimi yorumların için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. mısır unlu olunca yumusacık olmustur ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  4. Selma Hanımcım teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design