Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Şubat 2014

Narlı Yeşil Mercimek Salatası




MALZEME:
1 su bardağı yeşil mercimek
1-2 adet küçük boy havuç
2 yemek kaşığı mısır
1-2 adet soğan
Yarım demet maydanoz
Üzerini süslemek için nar taneleri
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 adet limon

YAPILIŞI:
* Mercimeğimizi üzerini 4-5 parmak geçecek şekilde suyla haşlayalım süzelim servis tabağımıza alalım.
* İnce ince kıydığımız soğan,maydanoz ile diğer malzemeleri  harmanlayalım..Tuzunu ve limonu ekledikten sonra karıştıralım.
* Nar taneleri ve cevizle süsleyelim..
* Afiyet Şifa olsun.. 

6 yorum:

  1. Yeni blog'un hayırlı olsun canım..InşAllah memnun kalırsın bu sefer..Takibe alırken sorun yaşadım en kısa sürede tekrar deneyecegim..Sevgilerimi ,muhbbetlerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Takibe almışsın teşekkür ederim.. Bu sorunları nasıl aşacağımı bir bilsem :)

    YanıtlaSil
  3. Emine'cim blogun hayırlı olsun umarım sorunlarını kısa zamanda halledersin.Ellerine sağlık,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Birsencim inşaAllah.. blogum hayatımdan bir parça olmuş onu seviyorum..Herhangi bir sorunu beni baya üzüyor.. Emek verdiğimiz için herhalde..

    YanıtlaSil
  5. Takibe aldım arkadaşım inşAllah burda her şey gönlünce olur
    yeşil mercimek salatasını çok severim ama narlı olarak ilk defa görüyorum çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  6. Bal Tatlım hoşgeldin canım..Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design