Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Şubat 2014

Örgü Yatak Örtüsü


Selamünaleyküm tüm paylaşımlarımı bu blogumda toplamayı düşündüğüm için adını " Tarif Dunyam" koydum diğer bloglarımdan artık yayın yapmıyorum...
Bu blogumda okulumdan, evimden ve mutfağımdan tariflerimi mutluluklarımı paylaşmayı düşünüyorum.. Okuldan geldiğim zaman ördüğüm yatak örtüsünü paylaşmak istedim.. Tabi bir aydır yakın arkadaşımın torunu oldu ona atkı ve bere örüyorum daha önce hiç örmediğim için nette araştırma yaparak :)  Süpriz olacağı için de çevremden gizli tutuyorum..

Nasıl beğendiniz mi :) en kısa zamanda bitirmek nasip olur inşaAllah.. Sizlere sevgilerimi gönderiyorum ve bol dualarımı Allah islam ümmetine ve memleketimize SELAMET versin.. AMİİİN..
Bu daha açıklayıcı bir resimdir umarım sevgiler :)

8 yorum:

  1. Güzel duana Aminn diyorum canım..Eline sağlık eminim guzeldir ama resimler çok dar açıdan çeklmiş birşey anlamadim desem yeridir :(

    YanıtlaSil
  2. Amin.
    yatak örtüsü çok güzel görünüyor sanırım tek şişle yapılıyor baraz sabır istiyor.
    tamamını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Bal Tatlım tığ işi sabırla keyifle örüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ayşegül'cüm sadece biten kısmını çektirdim oğluma yani tahmini 80cm yada-1 metre kadarı bitti.. ama bir fotoğrağım daha var onuda yayınlayayım daha anlaşılır olsun...:)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ,eliniz çok düzgün ,maşallah diyeyim ....elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Emine'cim,ellerine sağlık 41 kere maşallah.Hem çalışan bir bayansın hem ev işi ,el işi çok güzel bir battaniye olmuş. Bitmişini de paylaş olur mu,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Derdin Derdimdir çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Birsen'cim inşaAllah çabuk bitirebilirim paylaşıcam :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design