Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Şubat 2014

Patatesli Ekmek Dilimleri


Malzemeler
1 adet irice haşlanmış patates
1 yumurta
4-5 çorba kaşığı peynir rendesi (lor ve ezinepeyniri)
2 çorba kaşığı sıvı yağ
Tuz- nane

Yapılışı
* Ekmek dilimlerine tereyağı veya margarin sürelim.
* Haşlanmış patatesi rendeleyip ekmek dilimlerine paylaştıralım..
* Nane veya dilediğiniz baharatları peynirlerle karıştırıp ekmek dilimlerine paylaştıralım..
* Yumurtaya sıvı yağı ekleyip çırptıktan sonra ekmek dilimlerine paylaştıralım..
* Ekmeklerinizi fırın tepsisine veya teli üstüne dizerek, 170 derece) pişirelim. Sıcak olarak servis yapalım
* Kıtır kıtır nefis oluyor..  Afiyet Şifa olsun. Muhabbetle kalın :)

4 yorum:

  1. Çok seviyorum bu tarz tarifleri hem kahvaltı için iyi bir çeşit oluyor hemde bayat ekmekler değerlenmiş oluyor hemde çoook lezzetli oluyor patatesli hiç denemedim ama bu tarz bende sık sık yapıyorum

    YanıtlaSil
  2. Eminecim bende direk malzemenin içine zeytinyağı koyup ekmeklere paylaştırarak kızartıyorum.Nefis olmuşlar,ellerine sağlık.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bal Tatlım patatesliyide denemen nasip olur inşaAllah beğendiğine sevindim canım Allah'a emanet ol :)

    YanıtlaSil
  4. Birsencim karıştırarak yaptığımda var ama tatları fazla karıştırmak istemedim bu seferde böyle denedim benzeri bir tarif yabancı bir siteden ilham alarak yaptım beğendiğine sevindim teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design