Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Şubat 2014

Patatesli Milföy Böreği


Açma şeklinde patatesli minik milföy börekleri yatım. Milföy herşeye yakışıyor, tatlıya, böreğe hatta milföy çanaklarında et sotelerde iyi gidiyor..Bir daha ki sefere inşaallah milföy çanağında birşeyler yapacağım..

Tarifi veriyorum

Malzemeler

1 paket milföy (10 adet kullandım)
3 orta boy patates haşlanmış
1 yumurta (sarısı içine beyazı dışına)
2 tatlı kaşığı içine peynir (ben yağlı kullandım)
nane, karabiber, tuz



Yapılışı

Haşlanmış patatesleri rendeleyin + peynir + karabiber + tuz + nane + yumurta sarısını karıştırın.Milföyleri merdane ile dikdörtgen şeklinde biraz açalım. Patatesli içleri 1-2 tatlı kaşığı milföye koyalım, resimdeki gibi şekil verelim.
Yumurtanın beyazına bandırıp çörekotu serpelim.
170 derece fırında 20 dk. pişirelim.
Afiyet şifa olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design