Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Şubat 2014

Peynirli Gül Böreği


En güzel anlatım, resimle anlatım derler ya; görünen köy klavuz istemez ama ben yinede yazayım.....
Yufkaları + şeklinde kesin ben göstermek için bir adet yufka üzerinde yaptım.
resimdeki gibi kıvıralım gül şeklini verelim...
Ben yinede aşağıda malzemeleri yazayım dedim... 





Malzemeler
1 kg yufka
500 gr az yağlı peynir
maydanoz, karabiber


Üzerine sürmek için
1 su bardağı süt

Yapılışı
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (hepsini bir kabın içinde iyice karıştırıp her bir gülün üzerine 1veya iki yemek kaşığı gelecek şekilde süreceğiz...
En sonunda ben ilave olarak bir yumurta sarısı da güllere sürdüm.
Fırında piştikten sonra kaşar rendesi ile üzerlerini süsledim tekrar fırında 5-6 dakika daha beklettim (fırının fişini çektikten sonra) ...


Afiyet olsun umarım beğenirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design