Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Şubat 2014

Salamlı Peynirli Börek



Hazırlaması çok kolay pratik bir börek salamlı, lorlu ve az yağlı peynirle yaptım. Sıcak sıcak servisde yapınca bir tepsi anında bitti. 1 kg yufkayı tepsiyi yağlayıp döşerken aralarına bolca lor ve dilimli sala koydum orta katına peynir döşedim diğer katlarıda hepsine lor ve salam koydum enüst yukayı koyduktan sonra bir kaseye 1 yumurta 2 çay bardağı süt ve yarım çay bardağı sıvıyağ karıştırıp böreğin her yerini ıslattım susamlarıda serpip fırına verdim. Çabuk pişiren bir fırınım var 20dk. pişti sıcak sıcak çayın yanına hemen servis yaptım..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design