Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Şubat 2014

Sevdenur Karakaş'ın Kur'an'a Geçiş Töreninden Birkaç Kare

Okulumuzun en sevilen öğrencilerinden Sevdenur'un bugün töreni vardı.. Kızımız bir gelin misali geldi.   İllada "Ben bmw ile okula gidicem" diye ısrar etmiş kuaföre sonrada okula girişini bir görecektiniz yanında bir damadı eksik kalmış son model arabadan minik bir gelin indi annesin çiçeği Allah nazarlardan korusun hayran kaldım..
  Rabb'im her türlü şerlerden korusun çok sakin bir çocuk el mahareti mükemmel yazıları-boyaları ile daha çok meşgul olan ve oynamayı pek sevmeyen ilginç bir kişiliği var. İlerde hat veya el sanatlarında  çok başarılı olabilir diye annesine de fikrimi söyledim...  
Üzerindeki giysilerine renklere dikkat eden çok zarif hashas ve büyümüşte küçülmüş bir genç hanım gibi narin bir çiçek misali çabuk kırılan..
 İnşaAllah Kur'an'ı hatim edebiliriz. Seneye okula başlayacak..

Diğer arkadaşlarından sadece birkaç kare aldım aslında 153 kare var.. Seçmelerden birkaçını yayınladım..

  "Börek yemesek olmaz mı öğretmenimm" diye mızıldanırlarken..
Asalet akıyor asalet :)
Dedimya bir gelin misaliydi takı takılırken.. Babaannesi altın takarken düşürdü bulamadıklarında "Sahibi yoksa benimse.." deyince güldüler ama hemende buldular.. tabii benimki latife..
Arkadaşlar bu tür paylaşımları Peygamberimin izinden bu sayfadan yapıyorum bu sefer sizlerle de paylaşmak istedim.. Hoş ve sıhhatle kalın :) 

6 yorum:

  1. Çok güzel Rabbim inşallah benim oğluma da nasip eder :))

    YanıtlaSil
  2. Oyy oyy maaşAllah prensese..Çok cici bir kucuk gelin olmuş..Allah yolunu bahtını açık eylesin..ömrü boyunca hep Kuran yanında olsun..

    YanıtlaSil
  3. Amiin Nurcan Hanımcım cümlemizin evlatlarını Allah'ın (cc) istediği gibi yetiştirmeyi nasip olsun..

    YanıtlaSil
  4. Amiin Ayşegül'cüm cümlemizin evlatlarıyla beraber..

    YanıtlaSil
  5. MaşAllah Barek Allah bir prenses gibi asil görünüyor.
    Allah salihalardan eylesin.
    Çok güzel bir işiniz var Allah sizide Muvaffak etsin hayırlı nesiller için ilk tohumu sizler atıyorsunuz minik kalplere

    YanıtlaSil
  6. Amiiin Allah Razı olsun Bal Tatlım inşaAllah vazifemizin hakkını verebiliriz..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design