Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Mart 2014

Bebek Atkı Bere


******* Herkese merhabalar en yakın arkadaşımın torununa atkı bere ördüm ilk denememdi ne kadar başarılıyım sizlerin takdirine bırakıyorum :)******
*******Henüz götüremedim hediye paketini hazırlamadan önce sizinle paylaşayım dedim.. Sade ördüm daha sonra çevresine aynı iple oya yaptım..Nako Ninni Bebe Anti-Alerjik ipinden ve makinada yıkanabilir..*******
******Hepinizi Allah'a emanet ediyorum sevgi ve muhabbetle kalın :) *****

2 yorum:

  1. İlk denemen harika olmuş kullanacak olana hayırlı olsun güle güle kullansın rengide çok tatlı olmuş.
    Boloğunun yeni hali çok güzel olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim acemice ama severek ördüm bitirdim blogumu beğendiğine çok sevindim sevgiler :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design