Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Mart 2014

Ekmek Tatlısı,



Selamünaleyküm nihayet gelebildim badana boya yaptırdığım için epeydir sizlerle bir şeyler paylaşamadım çünkü insan iş yaptıkça yapası geliyor :) henüz bahar gelmedi ama ben temizliğimi bitirdim.. Hazır bitirmişken salı günüde Kur'an okutucam ondan sonra bloguma ve sizlere daha çok vakit ayırıcam inşaAllah.. Çünkü işlerimden dolayı takip ettiğim blog arkadaşlarımada uğrayıp yorum bırakamadım ama hepinizi çok özledim ve tek tek sizlere misafirliğe gelicem yorumlarımı bırakıcam..

Sizlere bayat ekmekten yapmış olduğum etimek tatlısının tarifini vermek istiyorum.. İster borcamda ister kupta yapabilirsiniz.

Malzemeler
Bayat ekmek
1 pk muzlu puding(Ben vanilyalı puding ile yaptım)
3 su bardağı süt

Şerbeti için
2,5 su bardağı şeker
3 su bardağı su
Çeyrek limonun suyu

Üzerine süslemek için
hindistan cevizi ve boncuk çikolata

Yapılışı
* Önce şerbet malzemelerini biraraya getirip kaynatalım şerbeti hazırlayalım soğuk olarak kullanıcaz....
* Ekmekleri çorbamıza ekleyeceğimiz ebatta küçük küçük koparıp fırın tepsisinde kıtır kıtır olacak şekilde  kızaran kadar  pişirelim..
* Borcama ve kupalara ekmekleri paylaştıralım..
* Üzerine önce şerbetini dökelim bu arada ekmekler şerbeti çekene kadar pudingin üzerindeki tarifte süt miktarını yarım bardak eksik olacak şekilde hazırlayalım.
* Ekmeklerimize bakalım şerbeti çekince pudingi paylaştıralım.
* Üzerine hindistan cevizi ve bocuk çikolata ile süsleyip buzdolabına kaldıralım 1-2 saat dinlendirdikten sonra servis yapalım..
* Afiyet Şifa olsun..  Hayırlı bir hafta diliyorum Allah yar ve yardımcınız olsun..

4 yorum:

  1. aleyküm selam canım.her zaman bekleriz misafirliğe.etimek tatlısını çok severim.ellerine sağlık çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldin canım :))

      Sil
  2. Evinde sağlıkla huzurla otur.Kuran'ıda Allah kabul etsin.Ekmekler ne güzel değerlenmiş.Ellerine sağlık.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah Razı olsun..sevgiler benden :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design