Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Mart 2014

Ispanaklı Tepsi Böreği..





Yapılış aşamalarını daha önceden yayınlamıştım buradan resimli olarak bulabilirsiniz.

Malzemeler:
1 kilo un
1 yumurta
1 tutam tuz
1 pk yaş maya
2 yemek kaşığı şeker
1/2 çay bardağı sıvı yağ
Kulak memesi yumuşaklığı olana kadar su ekleyebilirsiniz..

Bezelerin üzerine sürmek için zeytinyağı

İç malzemeleri:
500 gr ıspanak
3 orta boy kuru soğan
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı pulbiber
1 tutam tuz
Yarım demet maydanoz


Sıvı Harcı
2 yumurta
2 su bardağı süt
1 çay bardağ zeytinyağı

İç malzemeyi önce soğanı sonra ıspanakları yıkayıp doğradıktan sonra suyunu çekene kadar kavuralım ve baharatları ilave edlim bir kenara soğumaya alalım.. Hamuru bezelere ayırdıktan sonra zyetinyağı sürerek resimlerdeki gibi yufkaları açıyoruz linki tıklarsanız görebilirisiniz..  Afiyet Şifa olsun..

6 yorum:

  1. Elde açma hemdeeee :)harikasın canım ,ellerine sağlık..Bu arada blog resimlerim yine kayboldu,tekrardan yukleyecegim hepsini o yuzden goremedin bebek battaniyesini :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog resimlerin için çok geçmiş olsun.. arada bir böyle talihsizlikler oluyor..Tekrar gelicem merak ettim bebek battaniyesini.. teşekkür ederim böreğimi beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com.tr/ canım ellerine sağlık...nefıs olmuş bende beklerım sayfama..sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum beğendiğin için izleyiciler gatgeti yüzünden birçok blogu izlemeye alamadım ama bıraktıkları yorumların linki ile geri dönebiliyorum sayfalarına.. Şimdi bloguna uğradım paylaşımların çok güzel ellerine sağlık :)

      Sil
  3. Bayılırım en sevdiğim böreklerdendir ıspanaklı ve kıymalı börek ben hamur açmakta uzman olmadığımdan hazır yufkayla yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır yufka ile de çok nefis oluyor benimde en sevdiğim böreklerdendir çok severim :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design