Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mart 2014

Salata



Herkese merhabalar salatayı çok seviyorum ve en son yaptığım salatayı sizlerle paylaştım. Ölçü yazmıyorum sadece malzeme listesi veriyorum dileyen ölçüyü arttırabilir veya azaltabilir :)

Malzemeler
Bir adet kıvırcık
haşlanmış patates
haşlanmış nohut
badem
zeytin
zeytinyağı
pulbiber, karabiber ve tuz
bol miktarda limon

Tüm malzemeyi temizleyip yıkadıktan sonra doğrayıp genişçe bir kasede topluyoruz. Bol limon sıkıyoruz ve baharatları ilave edip karıştırıyoruz.. Ben akşam yemeği niyetine yedim çünkü patates ve nohut çok doyurucu olduğu için acıktırmıyor..

Herkesi Allah'a emanet ediyorum. Okulda öğrencilerime anlattığım hikayeleri sizlerle paylaşıyorum umarım Hz İbrahim (as) beğenmişsinizdir..
Sevgi ve muhabbetle kalın :)

2 yorum:

  1. Canım benimde favorimdir bu tur salata..Esim patates delisi olunca :) Afiyet olsun,kilo hariç yarasın :)) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kilo olmasın aminn. canım hoşgeldin.. sevgiler :))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design