Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Nisan 2014

Kayık Börek

♥♥Selamünaleyküm,  blog arkadaşlarımda gördüğüm bir tarif, görsel olduğu kadar tadı da çok nefis ♥♥

Yufkaları üstüste koyup sigara böreği yapar gibi kesiyoruz...
İki yufka arasına sütlü zeytinyağlı karışımı fırçayla sürdükten sonra resimdeki gibi kayık şeklini veriyoruz..
Üzerine istediğiniz malzemedeki harcı dolduruyoruz.. Ben beyazpeynir, lor peyniri, sucuk ve maydanozu karıştırıp kayığımı doldurdum..

Fırın tepsisini margarinle yağlayıp üzerine kayıkları yerleştirdim..Yumurta sarısına çiçek yağı ekleyip karıştırdıktan sonra fırçayla kayıkların kenarlarına sürüp çörek otu serptim..

Fırında altüst kızarana kadar pişirdim. Sıcak servis yaptım.. Afiyet Şifa olsun..

Malzemeler
1 kg yufka

İç malzemesi
az yağlı beyaz peynir
lor peyniri
sucuk ve maydanoz

Sıvı harcı
1 su bardağı süt
1 adet yumurta
1 çay bardağının yarısı zeytin yağı yarısı çiçek yağı 

Üzeri için 
1 yumurta sarısının içine 1 yemek kaşığı çiçek yağı
ve çörek otu

♥♥Yapılışını resimlerle anlatmaya çalıştım muhabbetle kalın ♥♥

4 yorum:

  1. Afiyet olsun,ellerine sağlık.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım sevgiler muhabbetler :))

      Sil
  2. Cok guzel gorunuyor ellerinize saglik eminecim masallah ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Asumancım sevgiler :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design