Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Nisan 2014

Kolay Kısır


Ben her kısırı yiyemem pişmiş olması lazım. Bulgur pilavı gibi yaparım soğuduktan sonra başka bir kapta hazırladığım salata ile birleştirir sunum yaparım. En kısa anlatım bu galiba aşağıda malzemelerini ve tarifini veriyorum..

Malzemeler ;
2 su bardağı ince bulgur
1 adet iribaş soğan
1/2 demet taze soğan
1 ya da 2 çorba kaşığı salça
1 çay kaşığı kara biber
1 çay kaşığı kırmızı biber
1 çay bardağı kadar zeytin yağı
1 adet limon suyu
1 adet marul yaprakları
1 tatlı kaşığı nane
1 tatlı kaşığı tuz
2 tatlı kaşığı pul biber
1/2 demet maydonoz,

Hazırlanışı ;

* Bulgurları sıcak suda yıkarım.
* Tencerede soğanı soteler salçayı baharatları ekler kavururum..
* Üzerine yıkadığım ince bulguru ekler kavururum.
* Bulgurun ölçeği kadar su ekler çekene kadar pişiririm.
* Ocağı kapatır genişçe bir kaba alırım arada bir karıştırarak soğumasını çabuklaştırırım..
* Daha önceden yıkadığım salata malzemelerini doğrar yağını limonu baharatları ve tuzu ilave ederim salata hazır olunca bulgur ile birleştirir servis tabağına alırım.
* İster marul yapraklarında ister benim gibi tabakta sunum yapabilirsin..
* Afiyet Şifa olsun..


2 yorum:

  1. Ellerine sağlık,bulgurlu lezzetler daima favorimdir.Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı cumalar canım bende çok seviyorum :))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design