Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Nisan 2014

Midye Börek

 En güzel ve tesirli anlatım resimli olan bence..

Ben haşhaşı börekte daha çok seviyorum ve çok yakışıyor.. (^o^)

Üzerine yumurta sarısı ve çiçekyağını karıştırıp fırçayla sürdükten sonra haşhaş serpelim..


 Yufkaları sigara böreği yapar gibi üstüste koyup keselim süt ve çiçekyağını karıştırıp fırçayla sürelim..

 Yufkanın sivri yerini karşı köşeyle büzerek toplayalım resimdeki gibi..

 Uçlarını üstüste koyup peynirli harcı koyalım resimdeki gibi saralım yağlamış olduğumuz tepsiye dizelim..



Çok lezzetli bir tarif ben iki yufkadan yaptım..  Ortaboy fırın tepsim yeterli geldi..

Malzemeler
2 adet yufka (8 adet börek çıkıyor)

İç malzemesi
100 gr azyağlı beyaz peynir
4-5 dal maydanoz

Yufkaları ıslatmak için
çiçek yağı ve süt

Üzerine
1 yumurta sarısı
haşhaş

Yapılışını resimde anlatmaya çalıştım inşaAllah olmuştur..

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
ø¤º°¨█▀░█▀░█░█░█▀▀░▀░█░░█▀▀░█▀█°º¤ø„¸
ø¤º°¨▀█░█▀░█░█░█░█░█░█░░█▀▀░█▀▄°º¤ø„¸
ø¤º°¨▀▀░▀▀░░▀░░▀▀▀░▀░▀▀░▀▀▀░▀░▀.°º¤ø„.
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

4 yorum:

  1. Elinize sağlık nefis bir börek olmuş.Bende pırasalısını yapmıştım .Afiyet olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık,Eminecim.Çok lezzetli görüntüsü ile sofraları şenlendiren bir börek çok severim.Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Birsencim sanada hayırlı cumalar :))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design