Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Nisan 2014

Peynirli Krepler, Krep





Malzemeler
2 Yumurta
2 Su bardağı süt
2 Su bardağı un
1 Çay kaşığı tuz
Yarım paket kabartma tozu

Çökelek peynir
Maydanoz

Yapılışı
* Süt, yumurta çırpılır ve diğer malzemelerde katılır hiç topak kalmayana kadar iyice çırpılır. 
* Teflon tavayı ısıtın 1 kepçe hamuru dökerek yayın. (Ben 2 kepçe dökerek yaptım biraz kalın olsun istedim)
* Her iki tarafını çevirerek orta ateşte pişirin.
* Maydanozu ince ince kıyın peynirle karıştırın.
* Pişirdiğiniz krepin yüzeyine bu karışımdan yayın ve yuvarlayın.
* Kürdan saplayın aralardan kesin ve servis tabağına alabilirsiniz.
* Krepler yemeye hazır Afiyet Şifa olsun ;)
´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸
     ★★★★SEVGİ VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM  ★★★★
´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸✿♥✿´¯`*•.¸¸

4 yorum:

  1. Krepler ayrı sunum at-yrı güzel olmuş ellerine sağlık.
    Yeni şablonun çok güzel olmuş ama bloğunun adının rengi kaybolmuş onu farklı renkte yazarsan çok daha güzel görünür tabi benim fikrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun ve eleştirin için teşekkür ederim böyle daha güzel oldu :))

      Sil
  2. Krep sık yaptıgım bir lezzettir ,her turlusunu yerim..Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design