Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Nisan 2014

Rulo Patlıcan (Misket Köfteli)



Selamünaleyküm

Sizleri seviyor ve dualarımda unutmuyorum.. Umreye gittiğimde bile "Allah'ım blogger arkadaşlarımdan benden dua isteyenler vardı. Onların ellerini boş yüzlerini kara çevirme diye dua etmiştim"  amiin..

Sayfamı ziyaret eden yorum bırakan ve bırakmayan arkadaşlardan da Allah Razı olsun. Ben durumu şuna benzetiyorum. Ben arkadaşlarıma misafirliğe gidiyorum yorum bırakıyorum ondanda beklediğim bıraktığım yoruma bir yanıt yazması çünkü tekrar geri dönüp yanıt var mı diye bakıyorum..

 Birde o arkadaşlardan da iadeyi ziyaret bir tatlı kelam bekliyorum yoksa bir daha onun sayfasına yorum bırakmak güç oluyor.

Bu tıpkı şuna benziyor. Devamlı komşuna gidiyorsun ama o sana hiç gelmiyor ne yaparsın bir daha sende gitmezsin çünkü yüzün olmaz..

Sonuç itibariyle muhabbetime muhabbet olanın misafiri olacağım.. Aksi halde muhabbeti kesmek zorundayım artık tadı kaçıyor.. Ben yorumları ve yorum bırakan arkadaşlarımı çok seviyorum.. Burada hayatlarımızı paylaşıyoruz. Fikirleriniz olumlu veya olumsuz benim için önemli..

Allah dert verip derman aratmasın. Muhabbetlerimiz ballansın herkese Şifa olsun.. Sevgi deryasında bir damlada bizden olsun.. Allah yar ve yardımcınız olsun.



Tarifi veriyorum kalın sağlıcakla :))

Malzemeler
1 kg Uzun patlıcan
250 gr dana köftelik kıyma
2 yemek kaşığı galeteunu (ev yapımı)
1 tatlı kaşığı salça (Köfte içine)
baharatlar, tuz maydanoz

1 su bardağı su içine
1 tatlı kaşığı salça ve tuz

Üzerine kaşar rendesi

Yapılışı
* Patlıcanları şeritler halinde kabuklarını soyalım suda 15-20 dk kadar bekletelim acı suyu çıksın.
* Diğer tarafta köfte harcını hazırlayalım ama şekil vermeyelim.
* Kızarttığımız patlıcanları kağıt havlu üzerine alalım fazla yağını çeksin.
* Patlıcanların içinin her tarafına minik nohutlar gibi harçtan koyalım rulo saralım derin olmayan ama genişçe bir tencereye dizelim.
* Köfte harcından kalan kısmından misket köfteler yapıp teflon tavada kızartalım.
* Tüm patlıcanları bitirdikten sonra 1 su bardağı su salça ve tuz ile karıştırıp tencerenin içinde gezdirelim. Bir taşım kaynadıktan sonra kısık ateşte 5-10 dakika pişirelim.
* Ocağı kapadıktan sonra kaşar rendesini serpelim ve misket köfteleri ilave ederek sıcak servis edebiliriz.
* Afiyet Şifa olsun..

4 yorum:

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık...nefıs gorunuyor...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizi takibe aldım :)

      Sil
  2. Canım benim,sitemli gördüm seni.Takma kafanı böyle şeylere.Tabiki yorum bırakmaları güzel arkadaşlarımızın ama her zaman fırsat olmayabiliyor.Dualarında banada yer verdiğini inan kalbimde hissedebiliyorum.Allah razı olsun sende benim dualarımdasın .Allah yar ve yardımcın olsun.Yemeğin nefis görünüyor,ellerine sağlık.Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu oldum yorumu okudukça okudum Allah senden de Razı olsun.. Kalbime güzellikler le sevgiyle doldurdun Allah'ta seni mutlu etsin.. amiiin.. sevgiler canım :))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design