Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mayıs 2014

Kağıttan Çiçek Yapımı,Yumurta kartonundan çiçek yapımı, Annelere hediyelik kağıttan çiçek :)


Annelerimize birer çiçek hediye edelim dedim ve yumurta kartonundan bu çiçekleri tasarladım. İnternette buna benzerleride var. Karton çiçek boyama çocuklara ait parmak boyası ile boyanacak..

Öğretmeni önce çiçekleri pipetlere geçirecek daha sonra öğrenciye parmak boyası ile boyamasına yardımcı olacak son aşama kalp şeklinde kartondan kestiğim (5 yaş grubu kendi kesebiliyor) yaprakları da pipetlere zımbalayacak.. 
Hem miniklerimiz çok sevdi "annelerinizin ellerinden ve yanaklarından öperek vereceksiniz" dedim.. anneler de çok memnun kaldılar..
Şimdilik hoşçakalın..
Bu bir Gülşah Anaokulu Etkinliğidir..

4 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlik olmuş hemede atık maddeler değerlendirilmiş çok seviyorum çocuklarla bu tarz etkinlikler yapılmasını. Kutluyorum sizi

    Not: evet arkadaşım böyle çok daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) gereken mesaj alınmıştır :)))))

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik,Regaib kandilin hayırlı olsun dualarda buluşmak dileği ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde Regaip Kandilin mübarek olsun dualarda buluşuruz inşaAllah..amiin..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design