Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Mayıs 2014

Kaya Kurabiye, Perişan Kurabiye





Malzemeler
1 pk margarin
2 yumurta 
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı kuruüzüm
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz 
1 paket kabartma tozu 
1 paket vanilya 
Aldığı kadar un

Yapılışı
 * Yumurta ve şekeri iyice çırpalım margarini de ekleyelim iyice özleşene kadar yoğuralım.
 * diğer malzemeleri de ekleyelim ama unu kontrollü..
* Hamur kulak memesi yumuşaklığında olunca hamurdan küçük parçalar alınıp şekil vermeden (parmak uçlarıyla hiç avucunuzda yuvarlamayın) tepsiye dizilir.. 
* 175 dereceli fırında üzeri hafif kızarana kadar pişirilir. Fırından çıkartılıp soğutulur. 
* Afiyet Şifa olsun..

4 yorum:

  1. BEN TEKLİFSİZ DALIYORUM ARTIK...YEŞİL ÇAYIM ELİMDE ALDIM BİLE BİR TANE:)ELLERİNE SAĞLIK MİSLER GİBİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Allah afiyet ve güzellikler versin..amiin..

      Sil
  2. ellerinize sağlık harika görünüyor,yılların eskimeyen perişan kurabiyesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni perişan ediyor çok severek yiyorum gelsin kilolar :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design