Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Haziran 2014

Hayalimde ki Ev İç Tasarımım Allah'ım nasip etsin hayırlısıyla :),

Herkese merhabalar ben İstanbul'dan ev almayı düşünmüyorum çünkü çok pahalı eşim Tekirdağ'lı ve orada bir yer almayı düşünüyorum. Alttaki  paylaştığım resimlerde ki gibi dekor benim hayalimde ki ev tasarımı çok sevdim.. İnanın resimlere bile bakarken dinleniyorum diyebilirim..

Geleneksel Salon Tarafından Gerçekleştirilme Traverse City Genel Müteahhitler MAC Özel Evler
Böyle rahat bir girişi olmalı havadar ve ışıklandırması harika..

Çağdaş Yaşamı Odası tarafından Vancouver İç Mimarlar & Dekoratörler Design sonra
Oturma odam Böyle Bir yer Olmalı :)
Geçici Odası tarafından Minneapolis İç Mimarlar ve dekoratörler Martha O'Hara İç
Bu da Diğer Güzel bir yatak odası..
Geçici Odası tarafından Minneapolis İç Mimarlar ve dekoratörler Martha O'Hara İç
Yattğım Yerde Görünüş nasıL :)))
Geleneksel Klozet tarafından Novato Mutfak & Banyo Tasarımcılar Julie Williams Tasarım
Duvarların rengi nasıl mobilyalar harika yatak odamdan banyonun girişi :)
Modern Deck tarafından Boston Mimarlar ve Tasarımcılar Flavin Mimarlar
Balkonum da böyle bir tasarım olmalı
Geleneksel Çocuklar tarafından Apex İç Mimarlar ve dekoratörler Güney Stüdyo İç Mekan Tasarımı
En çok bu tasarımı sevdim çok çocuklu bir aile için.. üç oğlum ve misafir arkadaşları için artı bir yatak,  güzel bir hayal :)
Rustik Çocuklar tarafından Ketchum İç Mimarlar ve dekoratörler Jennifer Hoey İç Mekan Tasarımı
Bir düşünün torunlarınıza masal okuyorsunuz :))
Çağdaş Dolap tarafından Los Angeles Closet & Ev Depolama Tasarımcılar Lisa Adams, LA Dolap Tasarım
Yüklük odası gardrop çok modern ve kullanışlı değil mi ?
Çağdaş Bodrum tarafından Washington Mimarlar ve Tasarımcılar E / L STUDIO
Merdiven altı dolap tasarım inanılmaz güzel tasarlanmış çok beğendim :)
Geleneksel Bodrum tarafından Marietta İç Mimarlar ve dekoratörler Pat Shankle
Oturma odası dinlendirici bir havası var :)
Geleneksel Salon tarafından Marietta İç Mimarlar ve dekoratörler Pat Shankle
Sıcak bir bir görünüm salon tasarımı çok hoşuma gitti..
Geleneksel Banyo tarafından Marietta İç Mimarlar ve dekoratörler Pat Shankle
Bu banyoda çok ferah harika :)
Geleneksel Mutfak tarafından Encinitas Closet & Ev Depolama Tasarımcılar Temiz Yöntem San Diego
Kiler tasarım olarak düşündüm çok kullanışlı :)
Geleneksel Mutfak tarafından San Francisco İç Mimarlar ve dekoratörler Fiorella Tasarım
Bu mutfağı da çok sevdim tam hayalimde ki gibi
Geleneksel Mutfak tarafından Roswell Mutfak & Banyo remodelers Weidmann Tadilat
Alt dolaplar nasıl harika değil mi?

2 yorum:

  1. Canımm Allah gönlüne göre versin ,çok daha iyileri sana nasip olsun inşAllah..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Allah Razı olsun acilen acilen.. :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design