Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Haziran 2014

Makrome Örgü Çantamı nihayet bitirdim :)


 Herkese merhabalar makrome çantamı sizlere sunmak istiyorum. Bir hafta önce bitirdim ama dikememiştim. Nihayet akşam diktim sizler için fotoğrafladım nasıl güzel olmuş mu?
Herkese kucak dolusu sevgiler ve selamlar Allah yar ve yardımcımız olsun sevgi ve muhabbetle kalın can

dostlar :)

HAYIRLA KALIN HAYIRDA YARIŞIN...=ألله
═(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)=═══(▒)(█)(▒)═══(▒)(█)(▒)=═══(▒)(█)(▒)
═(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)
█████████╔══════╗███╔══════╗█
███████╔═╝▀▄▀▄▀▄╚╗█╔╝▄▀▄▀▄▀╚═╗█
█████╔═╝▀▄▀▄▀▄▀▄▀╚═╝▀▄▀▄▀▄▀▄▀╚═╗█
████╔╝▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀╚╗█ ████║▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄║█
████║▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄║█
████╚╗▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀╔╝█
█████╚╗▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄╔╝█
██████╚═╗▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄╔═╝█
████████╚══╗▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀╔══╝█
███████████╚═╗▀▄▀▄▀▄▀▄▀╔═╝█
█████████████╚═╗▀▄▀▄▀╔═╝█
███████████████╚╗▄▀▄╔╝█
████████████████╚╗▀╔╝█
█████████████████╚═╝█
████████████████████

4 yorum:

  1. Emine'cim ellerine sağlık,iyi günlerde kullanmayı Mevlam kısmet etsin.Berat Kandilin mübarek olsun,dualarda hatırlanmak dileklerimle,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin teşekkür ederim Beratımızı alırız inşaAllah.. Sevgi ve muhabbetle kal..

      Sil
  2. amin. ellerine sağlık Emineciğim. o kalp modeli nerenin anlayamadım.
    Mübarek Berat gecemizi kutlar, dualarımızın kabul olmasını dilerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cümleten Rabbim dualarımızı kabul etsin yukarıda ki kalp güzel mesajlar olarak yayınlıyorum altada bir örneğim var.. Ben bu tarz mesajları sevdiğim için arada bi yayınlarım..
      ___♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥
      ____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥
      ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥
      ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥
      _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥
      ♥▒▒♥▒▒♥▓▓▓♥▓▓▓▓♥▒♥▒▒♥
      _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥
      ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥
      ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥
      ____♥▒▒♥▒▒▒_▓♥▒▒♥▒▒♥
      _____♥▒▒▒♥_▓____♥▒▒▒♥
      ______♥▒♥__▓_____♥▒♥
      _____________▓
      _____________▓__
      _______________▓
      ________ஞ۩♣___▓___ஞ۩♣
      _____ஞ۩♣ஞ۩♣__▓_ஞ۩♣ஞ۩♣
      __ஞ۩♣ஞ۩♣ஞ۩♣__ஞ۩♣ஞ۩♣ஞ۩♣
      Sє√gi DoLu, MutLu ve HuzurLu ol ÖCE'M..
      benden sana sevgiler..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design