Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Haziran 2014

Midye Poğaça


Midye poğaça biraz zahmetli gibi görünse de değer doğrusu..
Benim hamurum çok olduğu için iki tane böyle üçlü kat yaptım.. 
Ara katlarına sürdüğünüz erimiş tereyağı veya margarin midye katlarını oluşturacak hemde çıtır bir lezzet veriyor..
İşin sırrı hamurun soğuk olması ben bir gece buzdolabında beklettim..
Bu şekilde kesdikten  sonra her katman pişerken ayrılıyor :)

Midye şeklini verdikten sonra üzerine yumurta sarısı sürün fırına.. Afiyet şifa olsun..

Malzemeler
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı sıvıyağ
1 pk margarin
1 pk yaş maya
1 yumurta
2 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un

İç malzemesi
Peynir ve maydanoz

Üzeri için
1 yumurta sarısı

Yapılışı
* Önce sıvı malzemeleri ve mayayı karıştıralım..
* Margarini de ilave ettikten sonra unu kontrollü bir şekilde ekleyelim.
* Yumuşak bir hamur elde edelim. Ben bir gece buzdolabında beklettim..
* Resimlerde anlattığım gibi yapalım afiyet şifa olsun..

4 yorum:

  1. Nefis gorunuyor yine canim ellerine sağlık..El açmasının yeri başka doğrusu ..Afiyet şeker olsun ,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgi ve muhabbetle kal hoşgeldin :))

      Sil
  2. Nefis oluyor bu poğaça ellerine sağlık canım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgi ve muhabbetle kal :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design