Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Haziran 2014

Örgü Kadayıf Tatlısı,Kadayıf Tatlısı



Kadayıfı birde bu şekilde deneyin ama bence biraz daha kızartın :)

 Saç örgüsü yaptım..
 Bu şekil tüm kadayıfı uzun bukleler gibi dolayın daha sonra erimiş tereyağı veya margarini fırçayla sürüp saç örgüsü uygulayın..
 Fındıklarıda serpiştirikten sonra fırına sürebiliriz. Alt-üst iyice kızarana kadar pişirin..
 Artan kadayıfları bu şekilde değerlendirdim silikon muffin kalıplarında..

Ben her zaman şerbeti soğuk iken dökerim tatlıda ılık olacak ki hamurlaşmasın çıtır çıtır yiyebilelim..

Malzemeler
300 gr kadayıf
Yarım paket margarin veya 125 gr. tereyağı
1 su bardağı fındık

şerbeti için
4 su bardağı su
3,5 su bardağı şeker
4-5 damla limon

Afiyet Şifa olsun :)


2 yorum:

  1. AAA BU HİÇ AKLIMA GELMEZDİ DOLMASINI YAPARDIM AMA SAÇ ÖRGÜSÜ ÇOK ŞEKER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...KIZIM DONDURMA SERVİSİ YAPTI ŞİMDİ :)ALDIM BİLE YANINA...CANIMSIN

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim.. aşk muhabbet olsun nur olsun..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design