Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Temmuz 2014

Gül_i Reyhan blog sahibesinin Mimine cevap..

Herkese merhabalar
Mimlendiğim zaman en kısa zamanda cevap vermek isterim ama olmuyor ramazanda olma hasebiyle de biraz gecikti bazen cevap yazacağım dediğim ve cevap yazamadığım da oluyor.. Haklarını helal etsin cevap veremediğim arkadaşlar..

Gül_i Reyhan  blog sahibesi beni mimlemiş kensine teşekkür ediyorum yeni blog isminin kendisine hayırlı olmasını diliyorum..
Mim konusu şu: ''Pazartesi sendromu ya da tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuız , daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız ???''
Eğer kurstaysam ruh halimin ilk stresli anlarını atlatana kadar camdan dışarıya bakarım sakinleşince içeriye girerim hiçbirşey belli etmem..


Eğer evdeysem bilgisayarda takılırım sonrada dua eder ve uyurum.. Uyanınca mutfağa girer hamur işi ya da tatlılardan içimden geldiği gibi bir menü hazırlarım..
Blogum ve Peygamberimin İzinden topluluğu ile ilgilenmek beni rahatlatır.. Bu mimi severek yanıtladım.. Okuyan tüm arkadaşlarımı mimledim cevaplarınızı merak ediyorum :)
Hoş ve muhabbetle kalın sevgiler..

2 yorum:

  1. kafayı dağıtmak en iyi çözüm bence de ,ben mutfağa girmek yerine alış veriş yapıyorum ,bu sırada daha farklı sorunlar çıkıyor tabi,ama en iyi çözüm manen destekleyip toplamak kendimizi...
    Teşekkürler cevabın içinde,selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek cevapladım ben teşekkür ederim canım sevgiyle kal.. Hayırlı cumalar :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design