Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ağustos 2014

Çocuklarınıza Dinazor Kostümü Yapımı












 Bir önceki yayınımda dinazorun kuyruğu yapımını sizlerle paylaştım.. Bu kostümü gördüğümde sevgili Ayşe Yegin'in küçük oğlu  Hamu aklıma geldi mutlaka yapar ve bizimle paylaşır diye düşündüm.. Gerçekten de beğendiğini dinazorun kafasının dikimini merak eden yorumu görünce paçaları sıvadım ve buldum dilerim o becerikli elleriyle daha güzelini yapar şimdiden kolay gelsin..
Ayşecim sevgilerimi gönderiyorum :) Dinazorun kuyruk kısmının yapılışı burda

2 yorum:

  1. Hadi bakalım keçe almaya gidiyoruz ,inşallah sonuç güzel olur ve paylaşırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah çok merak ediyorum Allah yardımcın olsun :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design