Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ağustos 2014

Mimlere cevap vermeye devam :)

Ben mimleri cevaplarım ama sıkıcı bulursanız karışmam Esen Kızın Yeri blog sahibesi beni mimlemiş teşekkür ederim cevaplamazsam nezaketsizlik olur diye düşündüm ve hemen cevapladım keyifli okumalar :))

1. Sana en fazla keyif veren kötü huyun nedir?

Kendime engel olamadığım bir huyum var karşımdaki kişinin ellerinin temizliği takıntımdır.. gözetlerim elimde değil..  Ellerini yıkatmadan ekmek, bardak, kaşık, çatal vebenzeri elletmem kendi çocuklarım bile olsa aynı tabaktan yemem bardağı ortak kullanmam.. (kronik faranjitim var)


2. Hangi slogan yaşam felsefen olabilir?
Kalpler ancak Allah'ı anmakla mutmain olur. Zikir benim en büyük silahımdır..



3. Mutluluğun tanımını geçelim de sence mutsuzluğun tanımı nedir?
Sabredip çalışıp didinip tam emeğinin hakkını alacakken sabrımın taşması meyvevi yada mükafatı alamamak başkalarına kaptırmak..


4. Tahammül sınırlarını zorlayan ses nedir?
Sesi çok açık televizyon.. ben okurken veya ibadet yaparken dışardan gelen seslerle dikkatimin dağılması.. ve zaman kaybı beni çok öfkelendirir..


5. Eğer bir şehir olmak isteseydin hangisi olurdun?
Medine olmak isterdim kalbimde Rasulullah olurdu.. Ve orada ölmek istiyorum ümreye gittiğimde de dua ettim "Rabbim ömrümün sonu geldiğinde beni buraya nasip et ve canımı burda al" aileme de vasiyet ettim umre veya hac ziyaretine gittiğimde öldüğümü duyarsanız sakın cesedimi almayın beni cennetil bakiye gömsünler" inşaAllah.. amiin..

Ben kimleri mimleyim diye düşüm hiç mimlenmeyen arkadaşları mimliyorum hadi bakalım kolay gelsin :)) 



2 yorum:

  1. Emine hanımcım ya bende diyorum ki hiç yayın girmiyor bu aralar mimi de vardı bende diye düşünüyordum bi bloguna gireyim dedim neler neler paylaşmışsınız da görmemişim aslında sizin izleyicinizim ama yayınlarınız gözükmemiş bende :/ Çok teşekkürler çok keyifli bi mim olmuş inanın hatta keşke devamı olsaydı bile dedim yani Sevgiler selamlar benden olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sağol.. Allah Razı olsun.. blogumun ayarlarını düzeltebilirsem en kısa zamanda düzelticem.. mimi okuyanlar belkide üzerine alırlar ve devamı gelir kim bilir !!

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design