Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ağustos 2014

Oğlum İzmir Bornova'da Asker..


Esselamünaleyküm ve Rahmetullahi ve berakatuhu

Nasılsınız arkadaşlar oğlumu dün İzmir/Bornova askeri birliğine götürdük bıraktık geldik. Bebeğimi dağların ve tepelerin ardında bırakıp geldim bugün telefon edinceye kadar aklım başında değildi ruh gibiydim şimdi biraz daha iyeceyim :)
 

Eve sabah dörtte geldik ben sanki uyumaya hakkım yokmuş gibi sabah dokuz buçukta uyandım şimdi o koşuyordur bu sıcakta acaba kahvaltı yapabildi mi?  diye binbir düşünce var bende peynir ekmek yapıp çayımıda aldım bilgisayara oturdum.. ben yutuyorum lokmalarımı ite ite.. onlar yukarı çıkıyor.. boğazımda düğümlenmeler ..

Umut bahçelerimde nice çiçekler açtı..


Derken eşim aradı oğlumdan güzel haberler verdi bana şimdi ise çok daha iyiyim inşaAllah burnu bile kanamadan hayırlı teskereler nasib eder Allahım..

4 yorum:

  1. SAĞLIKLA SELAMETLE GİTSİN GELSİN :))EMİNEM İZMİRİN GÜZEL YERİNDE HİÇ MERAKLANMA ...NE MUTLU SANA ASKER ANASI:)VATAN BEKLİYECEK OĞLUN MAŞALLAH ...SELAMETLE KAVUŞASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin Allah Razı olsun.. Rabbime şükürler olsun..

      Sil
  2. Allahım tez vakittte oğlunuzun hayırlısıyla eski sıhhatinden daha sıhhatli bi şekilde evine döndüğü günleri göstersin inşaAllah size :) Anne olmak yüreğinin aklının tek sende kalması demek değil işte.. Zor gerçekten Rabbim kolaylıklar nasip etsin sizlere. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah Razı olsun.. Allah dualarını kabul etsin amiin.. Yemin töreninide gördük çok şükür.. Allah hayırlı teskereler nasip eder inşaAllah! amiiin..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design