Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ekim 2014

Karışık İçli Poğaça



Herkese merhabalar uzun zamandır yayın yapamadım biliyorum herkesin kendine göre sorunları var ama kimsede merak edip nerelerdesin demedi bu yüzden çok üzgünüm :(

Poğaçayı sevmeyen yok gibidir bende çok severim ve poğaça ile tekrar yayın hayatına başlayalım dedim Ya Allah Ya Bismillah :)


Malzemeler
* 1 küp yaş maya ( ben kuru instant maya kullandım 1 paket = 10 gr. )
* 1 su bardağı ılık sut
* 1 su bardağı sıvı yağ
* 2 yemek kaşığı toz seker
* Bir miktar tuz
* Alabildiği kadar un

İç malzeme;
Sucuk ve lor peyniri, beyaz peynir, nane ve baharat kullandım..

Yapılışı
* Ilık sütün içine 2 yk şekeri koyup üstüne de kuru mayayı döktüm ve azıcık karıştırdım.
* Sıvı yağ ve aldığı kadar unu eleyerek ekledim. Tahmini 750 gr un kullandım..
* Hamurumuzu 40-50 dk. Kadar bekletiyoruz.
* Daha sonra elimizle açıp içine istediğiniz harcı koyup yuvarlak ya da arzu ettiğiniz şekilde poğaçalarımızı yapıyoruz.
* Üstlerine yumurtayı sıvıyağ ekleyip çıptıktan sonra sürüp susam serptim ve tepsiyi 30 dk. mayalanması için beklettim..
* Daha sonra 170 derece fırında pişirdim. 20 dk. yeterli pişmesine..
* Afiyet Şifa olsun..

2 yorum:

  1. Emine'cim ellerine sağlık.Bende poğaçayı çok severim kim sevmez ki.Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok severim iyiyim sevgiler.

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design