Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Kasım 2014

Muffin Kurabiye



Herkese merhabalar kurabiye yapıyorsanız kalıp çok önemli.. Ben muffin kurabiye kalıbı kullandım bilinen basit bir kurabiyeyi biraz görsellik katarak daha lezzetli bir görnüm elde ettim..
İnce yapmak pişmesini daha da kolaylaştırır unutmayalım kurabiyeler fırında fazla bırakılmaz en fazla on dakikada kurabiye pişer =))

Malzemeler
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket oda sıcaklığında margarin
1 pk kabartma tozu
Aldığı kadar un
Damla veya boncuk çikolata 

Yapılışı
*Bir kapta yumurta margarini pudra şekerini yoğuralım elekten geçirdiğimiz kuru malzemeleri de yavaş yavaş ekleyerek hamurumuzu yoğuralım.
* Ben merdane ile 1 cm daha ince açtım ve muffin kalıpları ile kestim.
* Boncuk çikolataları üzerlerine batıralım fırında 10-15 dk kadar pişirelim..
* Ben pudra şekeri serperek servis yaptım. Çayın yanına harika bir tarif şimdiden afiyet şifa olsun..


0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design