Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Aralık 2014

Kuzu Haşlama



Herkese merhabalar oğlum askere gideli yaklaşık dört ay oldu ve ben hamur işleri pasta böreğe veda ettim.. Bugün çok sevdiğim bir dostum akika kurbanı getirdi Allah kabul etsin onunla haşlama yaptım paylaşayım dedim..

Gönül istemiyor elimde değil mutfağa giripte şevkle iş yapmayı hazır alıyorum sevdiğim güvendiğim pastahaneden ya da anaokulumuza gelenlerden tadıyorum yeterli geliyor..
 Hepinize mutlu günler dilerim sevgi ve muhabbetle kalın =))

Malzemeler
1 adet koyun kol (ben eti parçalamadım haşlanınca liflif ayrılıyor sadece dirsekten ayırdım o kadar)
1 adet havuç (iri büyük boy)
3-4 adet patates
3-4 adet soğan
Tuz ve dilediğiniz baharatlar

Yapılışı
* Önce kolu büyük derin bir tencerede üzerini iki-üç parmak geçecek kadar su ekleyin bir taşım kaynadıktan sonra orta hararette pişirin(kapağı açmayın daha çabuk pişer)
* Soğanları ve patatesleri kabuklarını soyun yıkadıktan sonra dörde bölün etlere ekleyin.
* Havuçlarıda soyup kalın dilimleyin tuzunu dilerseniz baharatını ekleyip bir taşım kaynadıktan sonra orta hararette iyice pişirin..
Yemeğin pişme süresi ortalama 2 saattir

Bence şifa kaynağı tamda bu mevsimde hastalıklara karşı vücuda ilaç niyetine pişirin afiyet şifa olsun.

.☆*´¨`☽    
(  ❤☆*❤
`★.¸¸¸. •°´ Hayırlı Akşamlar★*´☽*´❤

  

6 yorum:

  1. Çok duygulandım arkadaşım evlat bambaşka bir nimet hiç bir şeyle kıyası olmuyor Rabbim hayırlısıyla çabucak bitirip dönmesini nasip etsin sayılı gün çabuk geçer derler ama tabi bekleyen için hiçte öyle olmuyor

    Bu arada kuzu haşlama çok lezzetli görünüyor dostunuzun akikasını Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim motive eden bu yorumun için evlat olunca akan sular duruyor ne derseniz deyin bu böyle..
      Amiiin Allah Razı olsun duaların için.

      Sil
  2. Merhaba http://kendimceseyler.blogspot.com.tr/ bloğunun sahibesiyim.
    Bloğumda yaşama dair her telden samimiyetle bir şeyler paylaşıyorum.
    Bloğumda büyük bir blog keşif etkinliğim var herkesi beklerim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık. hayırlı teskereler oğlunuz için de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah Razı olsun =)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design