Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Şubat 2015

Keçe Tavuk ve yumurtaları


Çocuk eğitimi çok önemlidir Elif öğretmenimiz evde çocuklarına keçeden bir tavuk yapmış ve ödül olarak yumurta kazanıyorlar..
İstenilen yumurta sayısına ulaşınca çocukların istediği yere gidiliyor..

Her cezada bir yumurtalarını alıyor ve çocuklar gidecekleri yerden vazgeçmek zorunda kalıyorlar.. Ben şahidim "bir yumurta kaybedersin" sözüne Betül'ün "hayır anne" diyerek mızlana mızlana hatasını düzlettiğine... Sizlere bir fikir vermek amacıyla paylaştım umarım faydalı olmuştur..

Elif öğretmenimizin keçe çalışmalarına hayranım sizlerle paylaşmak için kendisinden rica ettim kabul ettiği için teşekkür ediyorum..
Sevgiyle kalın =))

2 yorum:

  1. Ne kadar da güzel bir fikir bu böyle, sanırım yumurtalar hiç bu kadar önemli olmamıştı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğitimde sınır yok çok güzel bir fikir bencede..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design