Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Şubat 2015

Kot Pantolon Değerlendirme

Eski kot pantolonların paçalarından değilde komple bacak boyunu dikdörtgenler halinde kesip bu örtüyü diktim.. ve çok kullanışlı bir örtü oldu..
Aynı pantalonların üst kullanılmıyacak hale gelen kısımlardan kavonoz kapağıyla eşit daireler çizerek kestim. Daha sonra yorgan iğnesiyle diktim(battaniyeyi hangi iple örecekeniz onu kullanın) kot kumaşa tığ girmiyor ondan dolayı önce iğneyle diktim Sonrada ördüm şimdi bunları birbirine eklemek için sizlerin önerilerinize ihtiyacım var nasıl eklemelyim bana örnek linkler bırakırsanız çok menun olurum..
Sevgiler:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design