Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Mart 2015

Anaokulu Duvar Süslemesi


 Çok seviyorum duvar süslemeyi gülleri kurdeladan yaptım eva ile duvara sabitledim hem simli hemde simsiz eva kullandım.. Sınıfımızın adı gökkuşağı olunca birtane yapalım dedik Elif hanım yaptı bende harflerle duavara 
sabitledim =)
 Kuşlar bir önceki kartondan yaptığım ağacın dallarındaydı ağacın görüntüsü bozulunca çıkarıp attım ama kuşlara dokunmadım..



Okulumuzun adını simli evalara kesip tahtanın üzerine yapıştırdık..

4 yorum:

  1. Çok güzel ve sıcacık bir ortam olmuş .Çocuklar çok şanslı .Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağol =)

      Sil
  2. Süslemeler çok güzel olmuş arkadaşım özellikle aralara serpiştirilen harflere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha bende neler var neler =)))))))))))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design