Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Mart 2015

Boncuk Anahtarlık


 Oğlum askerden izne geldi benim için yapmış olduğu anahtarlığı sizlerle paylaşmak istedim..

 Antalya'da bir ceza evinde askerliğini bitirmeye çalışıyor orada öğrendi.. çok güzel bilekliklerde yapıyor ama onları resimleyemedim hepsi sahibini buldu.. Bu anahtarlığı yapmak zor olduğu için yardım alarak yaptım diyor ömür boyu saklayacağım bir hediye =)
 Onun için annemle beraber yaptığımız tatlının fotoğrafını çekmişimde hazırladığım diğer yemekleri resimlemek aklıma bile gelmedi..
Havaalanında küçük oğlum abisini fotoğrafını çekti =)
Allah oğlumu bize bağışlasın herkesinde evladını sevdiklerine..
Sevgiler

13 yorum:

  1. Gözünüz aydın İnşaALLAH teskeresinide hayırlısıyla alır.Rabbim hepimizin evlatlarını korusun

    YanıtlaSil
  2. Gözün Aydın arkadaşım 😊
    Hakikaten Ömür boyu saklanılacak bir hediye el emeği göz nuru helede yapan kişi evlat olunca dahada bir değere artıyor.
    Allah teskeresinide görmeyi nasip etsin

    YanıtlaSil
  3. Gozunuz aydin , rabbim herkese nasip etsin boyle mutluluklarilari.saat sabahin 05:30u size cok oncedende yazmis icimi dokmusttum hatirlarsiniz.istanbula gelince degisen es hem aglayipbeni birakmayacagina sozver diyen hem goreve gidiyo gibi homgkong a gidip orda tesbitettigim kadinla gorusen sabaha orda olacak arayacak beni yine yalanlar soyleyecek gozlerime bakarak bizi ksitladigi niye birikim yapamiyoruz kizimiz oglumuz buyudu deyince bagirip uste cikacak benim yine bogazima bibisey duracak tum kanitlar elimde deyip suratina firlatmak istiyorum kendimi cok cirkin guvensiz ve yalniz hissedicem.icim oyle aciyoki agliyorum suan kizim unv oku evlenecek mutlu olsun istiyorum, oglumhemsirelik okuyo18yasinda askere gitsin evlensin kalbinden rahatsiz bu arada oglum ama bunlari ben tekmi yasayacagim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cevap yazamadım çok yoğunum ancak dua edebiliyorum Allah yar ve yardımcınız olsun sevgiler..

      Sil
  4. Erken bastim tam bitmeden sizden ve gonul doslarinizdan dua istiyorum.bi siiryazdim bugun seni rabbime sikayet ettim icim cok acidi bilip bilmemezlikten geldiklerim icin/bugun rabbime seni sikayet ettim icim acidi kimseye soyleyemedim/kizdim kendime isyan etmefimaf diledim sana hakkimi sonuna kadar helal ettim/tum acimasizliklarin riyan yalanlarin icime akittigim gozyaslarim icin bugun seni rabbime sikayet ettim. Boyle iste......hangi duayi etsem kabul eder rabbim dimdik syakta durup seniyola getirmek icin hangi duayi okusam hafizami zorlayip unutmak icin icimde kucuk bir kiz cocugu oyle korkak oyle carasizki gucum tukeniyo evlatlarima yetemiycem birgun kaybolup yok olmak kolay olsa keske benim icin dua edin lutfen pisman olsun ici acisin orda vicdan azabini hissetsin istiyorum cokmu kusuruma bakmayin namaz kildim birden aklima geldinizyazdim basinizi agrittim hakkinizi helal edin.

    YanıtlaSil
  5. Emine'cim gözün aydın,Hayırlısı ile teskeresini de alır gelir inşallah.Anahtarlık çok güzel baya emek verilmiş ,baklavalar yemekler kim bilir daha neler hazırladın evladınla güzel,mutluluk ve huzur dolu günler geçirmen dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin Allah Razı olsun dün gönderdim tekrar inşaAllah kazasız belasız gelir... Allah cümlemizin evlatlarını cümle şerlerden korusun amiiiin..

      Sil
  6. anahtarlık harika olmuş gerçekten.oğlunun emeğine sağlık canım.hayırlı teskereler insallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin çok teşekkür ederimmm..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design