Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Nisan 2015

Eti Petitolu Kurabiye, Ayıcıklı Kurabiyeler


 Kesinlikle denenmesi gereken bir kurabiye çok lezzetli oluyor tam çocuklara göre.. 23 Nisanda bence çocuklara ikram edilmeli :)
15-20 dakika fırında pişti resimde koyu renk gibi ama yanmadı korkmadan pişirebilirsiniz..
Çikolataları biraz bastırın.. Pişirmeden öncede bir poz çekmiştim şimdi sıra tarifini vermeye geldi..

Malzemeler
2 su bardağı un
3 yemek kaşığı tepeleme mısır nişastası
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
Yarım su bardağı pudra şekeri
150 gr margarin veya tereyağı
1 yumurta
ve
Eti Petito çikolata (miniklerden 3-4 pk)

Yapılışı
* Genişçe bir kaba 2 su bardağı unu, 3 yemek kaşığı tepeleme mısır nişastasını, 1 pk vanilyayı, 1 pk kabartma tozunu ve yarım su bardağı pudra şekerini alıp karıştırıyoruz.
* Ortasını açıp tereyağını ve yumurtayı kırıp kenarlardan unu katarak hamur yoğuruyoruz. Strece sarıp buzlukta 15 dk. bekletiyoruz.
* Yağlı kağıdı tezgaha koyalım streçten hamuru kağıdın üzerine alalım ve üzerine bir yağlı kağıt daha serip merdane ile yarım santim kalınlığında açalım
* Tırtıklı rulet ile bisküvi şeklinde keselim yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizelim üzerlerine petitoları hafif bastırarak koyalım fırında 170 derecede 15-20 dakika pişirelim..
* Afiyet Şifa olsun sevgi ve muhabbetle kalın =)

6 yorum:

  1. Benim kızım onları kurabiyelere koydurmaz hemen atar ağzına.Çok güzler ve şirin görünüyorlar .Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur ben koca bebeklerimden zor kaçırdım sakladım kurabiye olarak sununca çok beğendiler =))

      Sil
  2. Süperler, hele bi teog geçsin hemen denemem lazım (annem teog bitene kadar mutfağa girmeme izin vermiyor =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok nefis oluyor biz çok beğendik tavsiye ederim.. Annene yaptır bence =D

      Sil
  3. görüntü müthiş. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende sizi takibe aldım sitenizi çok beğendim :))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design